Zawody Wszechstronnego Konkursu Konia Wierzchowego (WKKW) odbywają się w Polsce przede wszystkim w sezonie letnim, a próbie terenowej, ujeżdżeniowej i skokowej towarzyszy rolniczy krajobraz. Jednak w najbliższym sezonie CAVALIADY Tour 2015/2016 startujące pary WKKW obejrzymy w grudniu i lutym w targowych halach.
Dla fanów CAVALIADY to świetna wiadomość, bo program cyklu wzbogaca się o kolejną sportową atrakcję – WKKW – w każdym cavaliadowym mieście: Poznaniu, Lublinie i Warszawie, a nie jak do tej pory tylko w stolicy Wielkopolski. Dzięki temu śledzić będziemy kolejny ranking, a najlepszego zawodnika WKKW poznamy na warszawskim Torwarze.
- Ubiegłoroczna współpraca z CAVALIADĄ, korzyści dla naszej firmy sprawiły, że kontynuujemy ten kierunek promocji. Profesjonalizm wydarzenia, którego organizatorem są Międzynarodowe Targi Poznańskie daje 100% pewności realizacji założonych celów, dlatego w tym roku na dodatek zdecydowaliśmy się poszerzyć działania na kolejne miasta, w których odbywa się CAVALIADA – komentuje Karl-Wilhelm Hundertmark Prezes Zarządu CLAAS Polska. – Energia i moc, jakie towarzyszą CAVALIADZIE, sprawność i zwinność zawodników idealnie wpisuje się w specyfikę działalności marki CLAAS oraz portfolio jej produktów, które są wszechstronne, dynamiczne oraz produkowane z pasją – dodaje.
– Cieszę się, że marka CLAAS wykorzystuje skuteczność marketingu sportowego i angażuje się po raz kolejny w CAVALIADĘ, która niesie bardzo wiele pozytywnych wartości, co przekłada się na efektywne budowanie wizerunku firmy – wyjaśnia Tomasz Kobierski, Wiceprezes Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich. – CLAAS Polska ocenił nasze wydarzenie bardzo wysoko i jesteśmy dumni, że spełniliśmy oczekiwania tak poważnego partnera, dzięki temu fani WKKW obejrzą tę konkurencję na CAVALIADZIE – dodaje na zakończenie.
CLAAS EVENTING TOUR to zawody WKKW rozgrywane w hali w sezonie zimowym w jeździeckim cyklu CAVALIADA Tour. Przeniesienie próby terenowej do targowych hal jest bardzo skomplikowanym przedsięwzięciem. Powodzenie i sukces wydarzenia możliwy jest dzięki doświadczeniu Międzynarodowych Targów Poznańskich i IdeaExpo.MTP, która odpowiedzialna jest za infrastrukturę zawodów. Nie można pominąć roli pozostałych, wielu partnerów wydarzenia, dzięki którym po raz czwarty będziemy śledzić CAVALIADĘ Tour w trzech miastach Polski. Ostatnia edycja CAVALIADY Tour zgromadziła na arenach 65 000 publiczności, a przed telewizorami około 4,5 miliona widzów oglądało 900 minut transmisji i retransmisji z zawodów.